Acu Laser Prof Nik Omar

Acu Laser Prof Nik Omar
Kegunaan Laser LLLT Prof Nik ialah untuk meningkatkan metabolisma dan menguatkan sistem imuniti, tiada kesan sampingan, tiada dadah, tiada kimia, selamat dan boleh digunakan untuk satu keluarga - safe- effective, non-drugs, non-invasive - scientifically proven - patient friendly - maklumat lanjut sila hubungi 03 4042 2020 atau 019 9401915

Monday, August 23, 2010

Acupuncture Points For Renal Failure - Rawatan Buah Pinggang



Meridian ini disyurkan untuk membuat rawatan bagi masalah buah pinggang, sama ada buah pinggang tidak berfungsi, air kencing tidak tos, air kencing berdarah, kencing kerap kali, kencing tidak puas, kencing bertitis ( dribbling), kencing sakit, kaki bengkak, oedema atau dropsy dan lain-lain.

Akupunktur adalah satu sistem perubatan berasal dari Negeri China dan diguna pakai kaedah perubatan ini oleh penduduk seluruh dunia. Akupunktur kini menjadi salah satu perubatan alternatif yang paling popular di Europah dan Amerika Syarikat, kerana rawatannya yang mudah, senang, selamat dan efektif bagi merawat kes-kes-kes kronik dan akut.

Di kalangan orang-orang melayu di Malaysia , Singapore dan Indonesia, perubatan ini diperkenalkan dan disebarkan oleh Prof Dr Nik Omar yang merupakan salah seorang pakar akupunktur yang disegani di Rantau ini.

Berita lanjut boleh dibaca dalam laman
http://acumalay.blogspot.com

1 comment: