Acu Laser Prof Nik Omar

Acu Laser Prof Nik Omar
Kegunaan Laser LLLT Prof Nik ialah untuk meningkatkan metabolisma dan menguatkan sistem imuniti, tiada kesan sampingan, tiada dadah, tiada kimia, selamat dan boleh digunakan untuk satu keluarga - safe- effective, non-drugs, non-invasive - scientifically proven - patient friendly - maklumat lanjut sila hubungi 03 4042 2020 atau 019 9401915

Saturday, August 28, 2010

Paru-Paru Ada Kuman

Nam pesakit: PBJ No. Rekod: 6500 Bangsa Melayu - Umur: 52

Pada 26 Ogos 2010

anak kepada PBJ datang meminta ubat untuk ayahnya yang berada di Melaka. Katanya bapaknya dalam keadaan tenat dan tidak sedarkan diri di hospital selama 1 bulan kerana kata doktor, paru-paru ayah dia ada banyak kuman dan kuman juga jenis kuat. Doktor tak boleh buang kuman itu.

Anak ini meminta saya memberi ubat-ubat homeopati untuk bapanya

Saya memberi Kali Bich dalam bentuk cecair dalam dropper 4 titis diberi tiga kali sehari diikuti dengan Phos dalam bentuk yang sama dan dalam dos yang sama.

Oleh kerana bapanya tidak sedarkan diri, saya nashat supaya dititiskan pada lidah bapa dia sahaja.

Arahan dan cara makan ubat dipatuhi oleh anak ini.

28 Ogos 2010


Anak ini telefon saya mengucapkan terima kasih tidak terhingga, selepas ubat homeopati selama 2 hari sahaja, dia sudah nampak perubahan bapanya. Kini bapaknya sudah sedar dan banyak kahak keluar dari mulut.
Dia kelihatan lebih sihat dan bertenaga.

1 comment:

  1. Happiness is all i see now, i was herpes sicker for 6 years but i thank God for directing my footsteps to Dr Emu, he gave me instructions and i followed and in 2 weeks i was completely cured using his medicine, I am now Herpes Negative Contact Dr Emu for more information, He also has other cure to other ailment, HIV AIDS, CANCER, DIABETES, HEART DISEASE, HEPATITIS B/C And also restore broken relationships such as Ex HUSBAND, Ex WIFE, BROKEN MARRIAGES, Any kind of Problem in any relationship can be restore back in 24hours, Just Email: emutemple@gmail.com  Whatsapp or call: +2347012841542

    ReplyDelete