Acu Laser Prof Nik Omar

Acu Laser Prof Nik Omar
Kegunaan Laser LLLT Prof Nik ialah untuk meningkatkan metabolisma dan menguatkan sistem imuniti, tiada kesan sampingan, tiada dadah, tiada kimia, selamat dan boleh digunakan untuk satu keluarga - safe- effective, non-drugs, non-invasive - scientifically proven - patient friendly - maklumat lanjut sila hubungi 03 4042 2020 atau 019 9401915

Tuesday, July 6, 2010

laser-profnik: LLLT Radiant Life Dr Nik Omar

laser-profnik: LLLT Radiant Life Dr Nik Omar: "Low Level Laser Therapy (LLLT) has been used widely in Canada, Europe, US and Asian since 1960's to treat various neurologic, muscleular and..."

We have sent one unit to Singapore by post yesterday.

3 comments:

  1. Last Week We have Posted four units to:
    1. One unit Jerantut, Pahang
    2. One Unit to Johor baharu
    3. One Unit to Sabah
    4. One unit to Serawak

    ReplyDelete
  2. Soalan Lazim:
    Berapa lama untuk melihat sebarang kesan kebaikan

    Jawab:
    Ia bergantung pada tindak balas badan anda, ada setengah pesakit merasa kesannya dalam tempuh beberap jam, manakala yang lain memerlukan satu minggu hingga satu bulan.
    Tetapi untuk melihat kebaikan sebenar, dapat dilihat dalam tempuh dua bulan.

    Itu juga bergatung kepada penyakit , jika penyakit baru mungkin dapat lihat dengan cepat. Kalau penyakit sudah 10 tahun dan lebih mungkin memerlukan masa yang agak lama.

    Selamat berusaha.

    ReplyDelete
  3. Soalan:
    Untuk meletakkan laser ini pada anak berusia 5 tahun, tidak dapat dilekatkan kerana hidung kanak-kanak ini kecil, apa yang harus dilakukan ?

    Selain dari lekatkan dihidung, alat ini juga boleh dilekatkan diatas telinga, sama ada kiri atau kanan , selama 25 minit.

    ReplyDelete