Acu Laser Prof Nik Omar

Acu Laser Prof Nik Omar
Kegunaan Laser LLLT Prof Nik ialah untuk meningkatkan metabolisma dan menguatkan sistem imuniti, tiada kesan sampingan, tiada dadah, tiada kimia, selamat dan boleh digunakan untuk satu keluarga - safe- effective, non-drugs, non-invasive - scientifically proven - patient friendly - maklumat lanjut sila hubungi 03 4042 2020 atau 019 9401915

Thursday, July 1, 2010

Testimoni Dari Pesakit

" Setelah menggunakan laser ini, saya tidak lagi mengalami rasa keletihan...:"

" Doktor saya terkejut melihat tekanan darah tinggi saya sudah kembali normal ,setelah menjalani terapi laser ini..."

" Kini hidup saya lebih aman, dan sakit kepala (migrin) saya menjadi satu ingatan lepas..."

" Saya terkejut melihat sampel darah saya sebelum dan selepas menjalani terapi laser ini. Dalam tempuh 25 minit ia memberi kesan yang amat positif "

...demekian reaksi beberapa orang pesakit yang telah menjalani terapi laser ini.

No comments:

Post a Comment